Дорожньо-будівельна група компаній "УПС"

+38 (099) 175-09-23 ups.roads.ups@gmail.com

Очільник області Олександр Бондаренко відвідав об‘єкт групи компаній УПС – вул.Херсонська у м. Нікополь.

Учора, 31 жовтня до Нікополя приїхав голова Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Бондаренко.

Очільник області відвідав об‘єкт групи компаній УПС – вул.Херсонська у м. Нікополь. (Капітальний ремонт дороги по вул.Херсонській від вул.Соборної до вул. Добролюбова в м. Нікополь, Дніпропетровської області).

Разом з представниками міської влади та підрядної організації – групи компаній УПС, перевірив якість ремонту робіт по вулиці Херсонська у м.Нікополь.

Олександр Вікторович зазначив, що дана дорога знаходиться у комунальній власності міста Нікополя. За законом і по принципу містобудування всі дороги комунальної власності мають ремонтуватись за рахунок бюджету міста. І кошти, що були виділені обласною владою, це додаткова підтримка.

 

У ході розмови голова Дніпро ОДА Олександр Бондаренко відзначив, що дорожнє полотно вул.Херсонська у гарному стані та відповідає якості. Залишилося зробити розмітку та організувати зупинки громадського транспорту. Олександр Бондаренко разом з присутніми окреслили дати завершення усіх робіт на даній ділянці дороги.

Спілкуючись з жителями Нікополя Олександр Вікторович зазначив що в області 23 тисячі кілометрів доріг. В обласному ведені 9 тис. 600 км. доріг. В цьому році відремонтували лише 132 км. Тому обласна влада на наступний 2020 рік виділяє пріоритетні дороги для першочергового ремонту.

 

Від себе, як від підрядной організації, додамо.

Досвід ремонту вул. Херсонської в м.Нікополь показав, що в подальшому замовниками робіт на дорогах комунальної власності, які утримуються за кошти місцевого бюджету відповідних громад, повинні виступати безпосередньо органи місцевого самоврядування.

Уже на першій стадії будівництва підрядник зіткнувся з низкою питань, пов’язаних з проектом:

  1. Відсутність технічних умов на підключення до системи водовідведення, а саме: зливова каналізація на ділянці 300м (сама існуюча каналізація самовільно побудована, скидання вод відбувається в водосховище, немає точки підключення, не перебуває на балансі ЖКГ, на місці ростуть дерева і існуючі комунікації.
  2. Неврегульованість з боку місцевої влади в питаннях розташування зупинок громадського транспорту та пішохідного тротуару.
  3. Затягування процесу узгодження з місцевим управлінням поліції з питання організації безпеки руху.
  4. Дорожні знаки збільшили в кількості (на прохання уповноваженого працівника поліції Нікополя).

Замовником і проектною організацією прийнято рішення про виконання тротуару – в плитці, через те що над тротуаром знаходяться дроти освітлення, а вздовж тротуару проходить мережа технічної води з підключенням через тротуар в кожен житловий будинок.

В цілому це призвело до двох корегувань проектно-кошторисної документації, в свою чергу спричинило додаткові витрати коштів і часу.